Deze website gebruikt cookies voor Google Avertenties en Google Analytics.

Vanwege de Europese GDPR wetgeving is het niet mogelijk om deze website te gebruiken zonder het gebruik van deze cookies te accepteren.

Bekijk Privacy Policy

U geeft akkoord voor Google Analytics en Google Advertentie tracking cookies. U kunt de toestemming ongedaan maken door de cookies te verwijderen via uw browser instellingen.

Countries

Loading countries...

Wij zoeken een zakenpartner om deze gids te verbeteren. Info

Bajaj Chetak

Bajaj Chetak electric scooter India
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 wattChetak4 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
Bajaj Chetak electric scooter 4,000 watt 85
BatterijLiFePo4 (LFP)
Actieradius95 km
Oplaadtijd3,5 uur
Vermogen4 kW (5,4 pk)
Prijs€1.472ยข
made in India  

Specificaties

MerkBajaj
ModelChetak
Uitvoering25 en 45km/h
Vermogen4 kW (5,4 pk)
Gewicht103 kg
BatterijLiFePo4 (LFP)
Levensduur1.000 cycliโ„น
Actieradius95 km
Oplaadtijd3,5 uur
 
 

2020 Bajaj modellen

ChetakBajaj Chetak electric scooter India 100
€1.472
LiFePo4 (LFP)
95 km
 

Verkoop-afdeling

Bajaj Auto Ltd.
Akurdi, Pune 411035
India

Phone: +91 7219821111
Sales: +91 (020) 27472851, +91 (020) 27476151
Email: customerservice@bajajauto.co.in
Sales: corporatesales@bajajauto.co.in

โœˆImporteren

Is informatie onjuist of heeft u een tip? Laat het ons weten.
E-mail: info@e-scooter.nl


 
 
Promotion
Minder luchtvervuiling? Wordt vrijwilliger bij e-scooter.nl.
Deze gids bereikt kopers in +200 landen en helpt om schoon vervoer te promoten. [meer info]
 
โ„น Electric Scooter: clean air / healthy city air

Schijfremmen: fijnstof

Luchtvervuiling door schijfremmen veroorzaakt 20% van de totale uitstoot van een standaard auto en de uitstoot (fijnstof) is giftiger voor de mens dan uitlaatgas.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)