Deze website gebruikt cookies voor Google Avertenties en Google Analytics.

Vanwege de Europese GDPR wetgeving is het niet mogelijk om deze website te gebruiken zonder het gebruik van deze cookies te accepteren.

Bekijk Privacy Policy

U geeft akkoord voor Google Analytics en Google Advertentie tracking cookies. U kunt de toestemming ongedaan maken door de cookies te verwijderen via uw browser instellingen.

Countries

Loading countries...

Clean Technicacleantech Hollandclean tech deltacleantech for Europe

Garelli Ciclone E4

Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4,000 watt
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4000 watt 85
BatterijLiFePo4 (LFP)
Actieradius110 km
Oplaadtijd3-4 uur
Vermogen4 kW (5,4 pk)
Prijs€4.500
LiFePo4 (LFP)
Uitneembare accu
made in Italy  

Specificaties

MerkGarelli
ModelCiclone E4
Uitvoering25 en 45km/h
Vermogen4 kW (5,4 pk)
Gewicht68 kg
BatterijLiFePo4 (LFP)
Levensduur800 cycli
Actieradius110 km
Oplaadtijd3-4 uur
22.5% na 45 minuten
 

De Ciclone E4 is een elektrische bromfiets van motorfabrikant Garelli uit Italië. Het model werd uitgebracht als onderdeel van een 100-jarig jubileum om de geschiedenis van het bedrijf te vieren. Het model werd voor het eerst uitgebracht in 1976.

De E4 is een nieuwe versie van het populaire Ciclone-model met een krachtigere motor.

De Ciclone E4 heeft een krachtige Bosch elektromotor van 4000 watt geïntegreerd in het achterwiel. De motor heeft een koppel van 160 Nm en zorgt voor een topsnelheid van 70 km/h.

De Ciclone E4 heeft een uitneembare 35 Ah Lithium accu voor een rijbereik van 110 km (ECO mode). De oplaadtijd van de accu is 3-4 uur. Een snellaadoptie biedt 25 km bereik in 45 minuten.

De Ciclone E4 is verkrijgbaar in 3 versies: Soul, Urban en Cross. De verschillen in elk model hebben voornamelijk betrekking op ontwerp, componenten en prijs. Het Cross-model is geschikt voor offroad-gebruik.

Garelli Ciclone E4-modellen

Garelli Ciclone E4 Urban detailsGarelli Ciclone E4 Soul detailsGarelli Ciclone E4 Cross details

De Ciclone heeft schijfremmen voor en achter en een monoschokdemper.

De Ciclone kan worden aangepast voor zakelijke doeleinden zoals vracht (levering) en beveiliging. De Ciclone is beschikbaar als politie- / beveiligingsversie.

De bromfiets is uitgerust met een passief op GPS gebaseerd antidiefstalsysteem van Myuniqo .

De Ciclone E4 is online te bestellen en wordt wereldwijd verzonden.

 

2021 Garelli modellen

Ciclone E4Garelli Ciclone E4 Urban electric moped 4,000 watt 100
€4.500
LiFePo4 (LFP)
110 km
CicloneGarelli Ciclone electric 100
€3.350
LiFePo4 (LFP)
120 km
 

Verkoop-afdeling

Nuova Garelli S.p.a.
Palazzo Tintoretto, 15
20084, Lacchiarella (MI)
Italy

Phone: +39 02 9007 8901 (WhatsApp)
Email: info@garelli.com
Facebook Messenger: m.me/garelli.official

Importeer dit voertuig

Wilt u dit voertuig naar Nederland importeren? Vul het onderstaande formulier in en het e-scooter.nl team zal proberen om een import specialist te vinden die voor u de import, voertuigregistratie en aflevering kan verzorgen.

Maximale aflevertijd:

Zodra wij een importeur hebben gevonden zal u een prijsopgave en de contactgegevens ontvangen.

Wilt u mensen helpen met het importeren van een voertuig? Neem contact met ons op info@e-scooter.nl.

 
 
Electric Scooter: clean air / healthy city air

Schijfremmen: fijnstof

Luchtvervuiling door schijfremmen veroorzaakt 20% van de totale uitstoot van een standaard auto en de uitstoot (fijnstof) is giftiger voor de mens dan uitlaatgas.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)