Countries

Loading countries...

šŸ¤ Wij zoeken een zakenpartner voor deze gids.

Gogoro 3 Plus

Gogoro 3 electric scooter
Gogoro 3 electric scooter 85
Gogoro 3 electric scooter 85
Gogoro 3 electric scooter 85
Gogoro 3 electric scooter 85
Gogoro 3 electric scooter 85
Gogoro 3 electric scooter pink shopping 85
Gogoro 3 electric scooter girls 85
Gogoro 3 electric scooter 85
Batterij2170 Lithium
Actieradius170 km
Oplaadtijd2,5 uur
Vermogen6,2 kW (8,3 pk)
Prijs€2.509
Uitneembare accu
made in Taiwan  

Specificaties

MerkGogoro
ModelSeries 3 Plus
Uitvoering45 km/h (bromfiets)
Vermogen6,2 kW (8,3 pk)
Gewicht97 kg
Batterij2170 Lithium
Levensduur2.000 cycli ā„¹
Actieradius170 km
Oplaadtijd2,5 uur
 

De Gogoro 3 Series Plus is een elektrische scooter van de Taiwanese startup Gogoro, een dochterbedrijf van HTC, een van de grootste smart phone producenten ter wereld.

De 3-serie is een nieuwe versie van de populaire 1- en 2-serie waarvan er meer dan 200.000 worden gebruikt in scooter-deelprogramma’s in grote steden zoals Berlijn, Parijs en Madrid.

De 3 Plus heeft een elektromotor van 6.200 watt voor een topsnelheid van 86 km/h. De scooter accelereert van 0-50 km/h in 4,7 seconden.

De scooter gebruikt een nieuw type lithium accu’s van hetzelfde type als de accu’s in de nieuwste Tesla-auto’s (Panasonic 2170). De accu’s hebben een effectief rijbereik van 170 km en kunnen binnen 2,5 uur worden opgeladen.

De 3-serie is ontworpen voor openbaar gebruik. De scooter is gemaakt van een nieuwe milieuvriendelijke en goedkope recyclebare carrosserie van polypropyleen. Het materiaal is bijna onbreekbaar, krasbestendig en kleurrijk.

De scooter bevat veel innovaties voor het efficiƫnt delen van scooters. Het dashboard is vereenvoudigd en is bestand tegen ruw openbaar gebruik en de scooter kan worden gestart met een sleutel in creditcardformaat, vergelijkbaar met de sleutel van een hotelkamer.

De 3-serie is ontworpen om economisch te zijn. De scooter maakt voornamelijk gebruik van standaardonderdelen die in de meeste landen tegen lage kosten beschikbaar zijn. De wielen hebben bijvoorbeeld de standaard Euro-maat en passen standaardbanden. De scooter is praktisch onderhoudsvrij en kan worden onderhouden door de meeste reguliere scootergarages.

De scooter heeft een groot compartiment van 26,5 liter onder de buddy-seat waarin twee helmen passen.

De scooter heeft een bekerhouder en USB-oplaadpoorten voor een mobiele telefoon.

Smart Scooter

De scooter is een ware smart-scooter en maakt verbinding met een mobiele telefoon voor toegang tot scooter-apps. De scooter kan verbinding maken met apparaten zoals een smartwatch om de scooter eenvoudig zonder sleutel te starten.

De scooter is verkrijgbaar in veel kleuren.

 

2019 Gogoro modellen

S1 PerformanceGogoro S1 Performance 100
€3.888
LiFePo4 (LFP)
125 km
S2 AdventureGogoro S2 Adventure Tour Edition electric scooter 100
€3.888
LiFePo4 (LFP)
110 km
Series 1 Plusmodel_plus_0817 100
€3.572
LiFePo4 (LFP)
100 km
S2 CafƩ RacerGogoro S2 CafƩ Racer electric scooter 100
€3.527
LiFePo4 (LFP)
110 km
S2 PerformanceGogoro S2 electric scooter 100
€3.165
LiFePo4 (LFP)
110 km
Series 2 RumblerGogoro 2 Rumbler electric scooter 100
€2.894
LiFePo4 (LFP)
120 km
Series 2 DelightGogoro 2 Delight electric scooter 100
€2.758
LiFePo4 (LFP)
150 km
Series 2 Plusimg-1495854799-96921 100
€2.668
LiFePo4 (LFP)
150 km
Series 3 PlusGogoro 3 electric scooter 100
€2.509
2170 Lithium
170 km
Series 3Gogoro 3 electric scooter 100
€2.310
2170 Lithium
170 km
VIVAGogoro VIVA Hero Orange 100
€1.628
2170 Lithium
85 km
Series 2 UtilityGogoro cargo 100
Onbekend
LiFePo4 (LFP)
110 km

Overige Gogoro modellen

Series 1gogoro front left 100
€3.074
LiFePo4 (LFP)
100 km
Series 2gogoro2 100
€2.220
LiFePo4 (LFP)
110 km
 

Importeur

Gogoro Europe B.V.
Amstelveenseweg 760
1081JK Amsterdam
The Netherlands

Tel.: +886-2-2729-8777
E-mail: contact@gogoro.com

āœˆImporteren

Is informatie onjuist of heeft u een tip? Laat het ons weten.
E-mail: info@e-scooter.nl


 
 
ā„¹ Electric Scooter: clean air / healthy city air

Schijfremmen: fijnstof

Luchtvervuiling door schijfremmen veroorzaakt 20% van de totale uitstoot van een standaard auto en de uitstoot (fijnstof) is giftiger voor de mens dan uitlaatgas.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)