SURU Scrambler
De Scrambler is een unieke elektrische bromfiets innovatie van een fabrikant van elektrische motorfietsen uit Canada. Het bedrijf is een dochteronderneming van een van de eerste pioniers op het gebied van elektrische motorfietsen sinds 2011, Amarok Racing , een bedrijf dat 's werelds eerste volledig zelfdragende elektrische superbike creëerde, de Amarok P1.
[caption id="attachment_3232" align="aligncenter" width="350"] Amarok P1 elektrische superbike[/caption]
De SURU scooters zijn 100% gemaakt in Canada en 60% van de materialen zijn duurzaam geproduceerd in Canada.
De naam SURU is gebaseerd op de initialen van de namen van de kinderen van de oprichter van het bedrijf, Michael Uhlarik, een internationaal bekroonde motorontwerper die industrieel ontwerp studeerde in Toronto, Frankrijk en aan het prestigieuze Royal College of Art in Londen.
De Scrambler is de eerste elektrische scooter van het merk SURU. Het is een oplossing voor elektrische mobiliteit die in wezen zijn eigen categorie uitvindt. Het is een fiets-bromfietscrossover die onderdelen deelt van zowel een motorfiets als een fiets. De bromfiets biedt fietspedalen en grote motorwielen, vering en remmen.
“SURU combineert het nonchalante gebruiksgemak van een fiets met de zweetvrije sensatie van een motor. Zoveel mensen voelen zich aangetrokken tot motorfietsen, die houden van het uiterlijk van caféracers en aangepaste cultuur, maar motorrijden kan intimiderend en duur zijn. SURU is de ideale toegangspoort zonder pijn.”
De scooter wordt aangedreven door een 250, 500 of 500 watt in-wheel elektromotor voor een topsnelheid van 32 km/u.
De scooter heeft een verwijderbare lithiumbatterij van Sony voor een bereik van 70 km. De oplaadtijd van de batterij is 210 minuten. De accu is afsluitbaar om diefstal te voorkomen.
De scooter is duurzaam en robuust. De wielen zijn 3x sterker dan gewone bromfietswielen en hebben een nominaal vermogen van 100 km/u. Alle elektronica is geïntegreerd in het monocoque frame om schade door vandalisme onmogelijk te maken. De 1600 lumen koplamp is ingebouwd en niet vastgeschroefd. Het ontwerp is voorbereid voor openbaar deelgebruik van scooters.
De scooter kan worden gebruikt in ruige omgevingen zoals woestijnen, natte omgevingen, off-road en in extreme kou (sneeuw).
De scooter is uitgerust met een remtrommel (voorwiel) van 110 mm voor motorfietsen. Het voordeel van de rem is dat deze geen luchtvervuiling uitstoot.
Minder luchtvervuiling dan de meeste elektrische scooters
Luchtvervuiling door schijfremmen is giftiger voor mensen dan uitlaatgassen en tot 20% van de luchtvervuiling die wordt uitgestoten door een standaardvoertuig wordt veroorzaakt door schijfremmen. Hoewel de SURU Scrambler een achterste schijfrem gebruikt, stoot de voorrem geen luchtvervuiling uit. Wanneer de elektromotor in het achterwiel zou worden geconfigureerd om remkracht te leveren (regeneratief remmen), kan het mogelijk zijn om de achterste schijfrem over te slaan en de meest giftige vorm van luchtvervuiling te voorkomen.
De scooter kan worden uitgerust met draagtassen voor vracht- en bezorgdoeleinden. De scooter kan worden aangepast aan specifieke zakelijke vereisten.
Aangepaste kleuren
De scooter kan worden gepersonaliseerd met een ontwerp op maat.
Stuur ons een kleurstaal, kleurreferentiecode of een foto van een ontwerp waar je van houdt en we maken een bijpassende SURU-lijst.
De scooter kan online besteld worden en wordt wereldwijd verzonden.
2024 SURU Cycles Modellen
Fabrikant
Importeer dit voertuig
Wilt u dit voertuig naar Nederland importeren? Vul het onderstaande formulier in en het e-scooter.nl team zal proberen om een import specialist te vinden die voor u de import, voertuigregistratie en aflevering kan verzorgen.
Amerikaans politicus, oprichter van 9/11 Truth Alliance:Ik werd een politiek activist nadat ik de film JFK had gezien en onderzoek deed naar de CIA. Ik was woedend en vond dat ik iets moest doen om een beleid ter discussie te stellen dat mensen martelt, doodt en terroriseert.