SURU Scrambler
De SURU Scrambler is een unieke Elektrische Bromfiets innovatie van een elektrische motorfietsenfabrikant uit Canada. Het bedrijf is een dochteronderneming van een van de eerste pioniers in elektrische motorfietsen sinds 2011, Amarok Racing, een bedrijf dat 's werelds eerste volledig monocoque elektrische superbike creรซerde, de Amarok P1.
[caption id="attachment_3232" align="aligncenter" width="350"] Amarok P1 elektrische superbike[/caption]
De SURU scooters zijn 100% gemaakt in Canada en 60% van de materialen zijn duurzaam ingekocht in Canada.
De naam SURU is gebaseerd op de initialen van de namen van de kinderen van de oprichter van het bedrijf, Michael Uhlarik, een internationaal bekroonde motorontwerpster die industriรซle vormgeving studeerde in Toronto, Frankrijk en aan de prestigieuze Royal College of Art in Londen.
De Scrambler is de eerste elektrische scooter van het merk SURU. Het is een elektrische mobiliteitoplossing die eigenlijk zijn eigen categorie uitvindt. Het is een kruising tussen een fiets en een bromfiets die onderdelen deelt van zowel een motorfiets als een fiets. De bromfiets biedt fietspedalenen grote motorfietswielen, vering en remmen.
"SURU combineert het ontspannen gebruiksgemak van een fiets met de transpiratie-vrije sensatie van een motorfiets. Veel mensen zijn aangetrokken tot motorfietsen en houden van de look van cafรฉracers en custom cultuur, maar de stap naar motorrijden kan intimiderend en duur zijn. SURU is de ideale instap zonder de pijn."
De scooter wordt aangedreven door een 250, 500 of 500 watt in-wheel elektromotor voor een topsnelheid van 32 km/u.
De scooter heeft een verwijderbare lithiumbatterij van Sony met een bereik van 70 km. De oplaadtijd van de batterij is 210 minuten. De batterij is afsluitbaar om diefstal te voorkomen.
De scooter is duurzaam en robuust. De wielen zijn 3x sterker dan gewone bromfietswielen en zijn geschikt voor 100 km/u. Alle elektronica zijn geรฏntegreerd in het monocoque frame om schade door vandalisme onmogelijk te maken. De 1600 lumen koplamp is ingebouwd en niet vastgeschroefd. Het ontwerp is voorbereid op gebruik in openbare scooterdeling.
De scooter kan worden gebruikt in zware omgevingen zoals woestijnen, natte omgevingen, off-road en in extreme kou (sneeuw).
De scooter is uitgerust met een motorfiets-grade 110mm trommelrem (voorwiel). Het voordeel van de rem is dat deze geen luchtvervuiling veroorzaakt.
Minder luchtvervuiling dan de meeste elektrische scooters
Luchtvervuiling door schijfremmen is gifiger voor mensen dan uitlaatgassen en tot 20% van de luchtvervuiling die wordt uitgestoten door een standaardvoertuig wordt veroorzaakt door schijfremmen. Hoewel de SURU Scrambler een achterste schijfrem gebruikt, veroorzaakt de voorrem geen luchtvervuiling. Wanneer de elektromotor in het achterwiel zou worden geconfigureerd om remkracht te leveren (regeneratief remmen), is het mogelijk om de achterste schijfrem over te slaan en de meest toxische vorm van luchtvervuiling te voorkomen.
De scooter kan worden uitgerust met draagtassen voor vracht- en bezorgdoeleinden. De scooter kan worden aangepast om aan specifieke bedrijfseisen te voldoen.
Aangepaste kleuren
De scooter kan worden gepersonaliseerd met een aangepast ontwerp.
Stuur ons een kleurstaal, kleurverwijzingscode of een foto van een ontwerp dat u geweldig vindt en wij maken een SURU frame dat overeenkomt.
De scooter kan online besteld worden en wordt wereldwijd verzonden.
2025 SURU Cycles modellen
Fabrikant
Importeer dit voertuig
Wilt u dit voertuig importeren naar Nederland? Vul onderstaand formulier in en het e-scooter.nl team zal proberen een importspecialist voor u te vinden die de import, registratie en levering aan huis kan verzorgen.