Deze website gebruikt cookies voor Google Avertenties en Google Analytics.

Vanwege de Europese GDPR wetgeving is het niet mogelijk om deze website te gebruiken zonder het gebruik van deze cookies te accepteren.

Bekijk Privacy Policy

U geeft akkoord voor Google Analytics en Google Advertentie tracking cookies. U kunt de toestemming ongedaan maken door de cookies te verwijderen via uw browser instellingen.

Countries

Loading countries...

 
Wilt u elektrische scooters verkopen in Nederland?
Wij zijn op zoek naar een zakenpartner.
Promotion

Vectrix VT-1

vectrixvt-1sideviewleadimage-2-wheel-e1489569373331
vectrix consumer storage on vehicle 85
vt1-planetary-gear 85
vh-ph-3-800×533 85
vtrxdetailview-storage-2-wheel-field_seo_keywords-formatted 85
Kopia-vectrix-console-view 85
vectrix-soft-vertical-storage-2 85
vectrix-fleet-storage-rear-view 85
vxtw-spanish-post-2-wheel-[field_seo_keywords-formatted] 85
BatterijLiFePo4 (LFP)
Actieradius160 km
Oplaadtijd2 uur
Vermogen11 kW (14,8 pk)
Prijs€8.000
Regeneratieve remmen
Uitneembare accu
made in Poland  

Specificaties

MerkVectrix
ModelVT-1
UitvoeringMotorscooter
Vermogen11 kW (14,8 pk)
Gewicht120 kg
BatterijLiFePo4 (LFP)
Levensduur1.000 cycli
Actieradius160 km
Oplaadtijd2 uur
 

De VT-1 is een elektrische motorscooter van het bedrijf Vectrix, van origine een Amerikaans bedrijf en een van de eerste pioniers in elektrische scooters dat in 2016 is overgenomen door een fabriek voor elektrische scooters in Polen.

De scooter is gecategoriseerd als 125cc scooter, heeft een topsnelheid van 100 km/h en accelereert van 0 tot 64 km/h in 7 seconden. De scooter heeft grote 16″ wielen voor goede rijeigenschappen in stads-verkeer en kan worden uitgerust als cargo / bezorg scooter.

De Vectrix VT-1 is uitgerust met uitneembare, en eenvoudig te hanteren accu’s. Het systeem maakt het mogelijk om de scooter te gebruiken met 1, 2 of 3 onafhankelijke accu modules voor een reikwijdte tot 160 km.

De laadtijd van de accu’s is 2 uur met een 20A lader.

De scooter beschikt over Kinetic Energy Recovery System (KERS) of regeneratief remmen waarbij de remenergie wordt teruggevoerd naar de accu. De VT-1 heeft evenals elke Vectrix een revolutionair Multi-Functionele Gashendel technologie dat de reikwijdte met 12% kan verbeteren. Het is een unieke innovatie dat de scooter afremt door de polariteit van de motor om te draaien zodat de accu’s worden opgeladen. Het voorziet ook in een achteruitrij stand wat het eenvoudiger maakt om de scooter te parkeren in smalle parkeerruimten.

De scooter beschikt over ABS geassisteerde voor en achter schijfremmen.

De opslagruimten onder de buddyseat en handschoen compartimenten zijn afsluitbaar en het LCD instrumentarium is gemaakt om goed leesbaar te zijn in diverse licht en weersomstandigheden. Vectix biedt een 24 maanden basis garantie dat van toepassing is op alle componenten. Er zijn diverse assessoires beschikbaar zoals een winter wind scherm, een lagere zit, een cargo opslagbox, een hard-sheel top case en een scooter bescherm hoes.

 

2020 Vectrix modellen

VX-3Vectrix VX-3 three-wheeler electric scooter 21,000 watt 100
€14.990
LiFePo4 (LFP)
128 km
VX-15wgngwztjef1m9i_5zht4lv9gvrpgmiwsnnf2vn88w4 100
€8.250
LiFePo4 (LFP)
280 km
VT-1vectrixvt-1sideviewleadimage-2-wheel-e1489569373331 100
€8.000
LiFePo4 (LFP)
160 km
VX-2vx2-red 100
€4.900
LiFePo4 (LFP)
150 km
 

Verkoop-afdeling

Vectrix Store
16 rue Michel le Comte
75003 Parijs
Frankrijk

Tel.: +33 09 54 19 19 38
info@vectrix-paris.fr

Importeren

Is informatie onjuist of heeft u een tip? Laat het ons weten.
E-mail: info@e-scooter.nl


 
 
Promotion
Minder luchtvervuiling? Wordt vrijwilliger bij e-scooter.nl.
Deze gids bereikt kopers in +200 landen en helpt om schoon vervoer te promoten. [meer info]
 
Electric Scooter: clean air / healthy city air

Schijfremmen: fijnstof

Luchtvervuiling door schijfremmen veroorzaakt 20% van de totale uitstoot van een standaard auto en de uitstoot (fijnstof) is giftiger voor de mens dan uitlaatgas.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)