Deze website gebruikt cookies voor Google Avertenties en Google Analytics.

Vanwege de Europese GDPR wetgeving is het niet mogelijk om deze website te gebruiken zonder het gebruik van deze cookies te accepteren.

Bekijk Privacy Policy

U geeft akkoord voor Google Analytics en Google Advertentie tracking cookies. U kunt de toestemming ongedaan maken door de cookies te verwijderen via uw browser instellingen.

Countries

Loading countries...

Wij zoeken een zakenpartner om deze gids te verbeteren. Info

Govecs GO! S1.3

Govecs S1.3 – Lithium accu
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
Govecs S1.3 – Lithium accu 85
BatterijLiFePo4 (LFP)
Actieradius30 km (45 km/h)
50 km (25 km/h)
Oplaadtijd2-3 uur
Vermogen3 kW (4 pk)
Prijs€4.497
made in Germany  

Specificaties

MerkGovecs
ModelGO! S1.3
Uitvoering25 en 45km/h
Vermogen3 kW (4 pk)
Gewicht100 kg
BatterijLiFePo4 (LFP)
Levensduur50.000 km
Actieradius30 km (45 km/h)
50 km (25 km/h)
Oplaadtijd2-3 uur
80% na 1 uur
 
De GO! S1.3 is niet meer in productie.

De Covecs GO s 1.3 ! is een sportieve elektrische scooter van hoge kwaliteit die kan concurreren met 50cc benzine scooters. Hij combineert lage verbruikskosten, minimaal geluid en zero luchtverontreiniging met een sportief rijgedrag, snelle acceleratie, degelijke remmen en ruime actieradius. De Europees geproduceerde GO!S1.3 maakt gebruik van een lichte en compacte lithium batterij. Hierdoor weegt de S1.3 slechts 100kg.

De S1.3 wordt aangedreven door een geavanceerde borstelloze hoog rendement elektromotor en heeft een onderhoudsarme riemaandrijving. Deze combinatie zorgt ervoor dat de GOVECS elektrische scooter vrijwel geen geluid produceert. Door gebruik te maken van de “economy” schakelaar kunt je kiezen voor een grotere actieradius, of voor sneller accelereren.

Het frame is exclusief ontworpen voor de S serie. Doordat het zwaartepunt extreem laag ligt en de elektromotor voor het achterwiel is geplaatst, heeft de ‘S’ een grote wendbaarheid en een geweldige wegligging. De uitgebreide digitale display op het dashboard informeert je over snelheid, accuspanning en andere actuele informatie.

Opladen kan bij ieder standaard stopcontact met de ingebouwde lader. Al na een uur beschikt de accu over 80% van zijn capaciteit.

 

2020 Govecs modellen

Schwalbe L3eSchwalbe electric scooter 8000 watt 100
€6.900
LiFePo4 (LFP)
90 km
Pro CargoGovecs GO! T1.4 100
€5.758
LiFePo4 (LFP)
50 km
SchwalbeSchwalbe electric scooter 100
€5.390
LiFePo4 (LFP)
130 km
ProGovecs GO! S2.6 100
€5.229
LiFePo4 (LFP)
50 km
FlexGovecs Flex electric scooter 2000 watt 100
€4.390
18650 Lithium
75 km
Flex CargoGovecs Flex electric cargo scooter 2000 watt 100
€4.390
18650 Lithium
75 km
Elly TwoGovecs Elly 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
60 km
Elly OneGovecs Elly One 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
70 km

Oude modellen

GO! T3.6Govecs GO T2.5 100
€8.999
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! S3.6Govecs GO! 3.6 motorscooter 100
€8.690
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! T2.6Govecs GO T2.5 100
€7.213
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
GO! T3.4Govecs T1.2 100
€7.097
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! S2.6Govecs GO! S2.6 100
€6.983
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
GO! S3.4Govecs GO! S3.4 100
€6.897
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! T2.4Govecs T1.2 100
€5.997
LiFePo4 (LFP)
60-100 km
GO! T2.5Govecs GO T2.5 100
€5.911
LiFePo4 (LFP)
60-90 km
Toon meer
 

Importeur

Helmstadt B.V.
Keienbergweg 54
1101 GC Amsterdam Zuid-Oost
+31 (0)20-6737470
management@helmstadt.nl

✈Importeren

Is informatie onjuist of heeft u een tip? Laat het ons weten.
E-mail: info@e-scooter.nl


 
 
Promotion
Minder luchtvervuiling? Wordt vrijwilliger bij e-scooter.nl.
Deze gids bereikt kopers in +200 landen en helpt om schoon vervoer te promoten. [meer info]
 
ℹ Electric Scooter: clean air / healthy city air

Schijfremmen: fijnstof

Luchtvervuiling door schijfremmen veroorzaakt 20% van de totale uitstoot van een standaard auto en de uitstoot (fijnstof) is giftiger voor de mens dan uitlaatgas.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)