Countries

Loading countries...

🤝 Wij zoeken een zakenpartner voor deze gids.

Govecs GO! S3.4

Govecs GO! S3.4
Govecs GO! S3.4 85
Govecs GO! S3.4 85
Govecs GO! S3.4 85
Govecs GO! S3.4 85
Govecs GO! S3.4 85
Govecs GO! S3.4 85
Govecs GO! S3.4 85
Govecs GO! S3.4 85
BatterijLiFePo4 (LFP)
Actieradius70 km
Oplaadtijd4-5 uur
Vermogen7 kW (9,4 pk)
Prijs€6.897
Regeneratieve remmen
made in Germany  

Specificaties

MerkGovecs
ModelGO! S3.4
UitvoeringMotorscooter
Vermogen7 kW (9,4 pk)
Gewicht115 kg
BatterijLiFePo4 (LFP)
Levensduur50.000 km
Actieradius70 km
Oplaadtijd4-5 uur
85% na 2 uur
 

De GO! S3.4 is de eerste elektrische motorscooter van GOVECS. De GO! S3.4 heeft een topsnelheid van ruim 80 km/u.

Het speciaal ontwikkelde stalen buizenframe zorgt ervoor dat de batterij centraal geplaatst is, wat resulteert in een zeer laag zwaartepunt. De efficiënte, borstelloze elektromotor en de onderhoudsvrije riemaandrijving maken een hoog rendement mogelijk. Het lage totaalgewicht van slechts 120 kg draagt bij tot een zeer goede wendbaarheid en sportieve rijeigenschappen die ook ervaren motorrijders aan zullen spreken. Met een koppel van 114 Newtonmeter heeft de elektrische scooter vanaf iedere snelheid een indrukwekkend acceleratievermogen.

De lithium-polymeer batterij zorgt voor een actieradius van 70 kilometer, afhankelijk van de rijstijl. Daarna kan de GO! S3.4 via de geïntegreerde lader en een normaal stopcontact opgeladen worden. Het volledig opladen duurt vier uur, maar na twee uur is al 85% van de capaciteit van de batterij bereikt. De GO! S3.4 is voor en achter voorzien van hydraulische schijfremmen.

De Govecs GO! S3.4 heeft een Kinetic Energy Recovery System (KERS). Bij het afremmen fungeert de elektromotor als dynamo en wordt er stroom teruggevoerd naar de batterij. Dit regeneratieve systeem bespaart energie en verhoogt de actieradius. T.o.v. de GO! S2.4 is de GO! S3.4 ook uitgerust met een zijstandaard, grootlicht en kentekenplaat verlichting.

Opladen kan bij ieder standaard stopcontact met de ingebouwde lader. Al na twee uur beschikt de accu over 80% van zijn capaciteit.

Brochure en Data Sheet (specificaties)

 

2019 Govecs modellen

GO! T3.6Govecs GO T2.5 100
€8.999
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! S3.6Govecs GO! 3.6 motorscooter 100
€8.690
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! T2.6Govecs GO T2.5 100
€7.213
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
GO! S2.6Govecs GO! S2.6 100
€6.983
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
Schwalbe L3eSchwalbe electric scooter 8000 watt 100
€6.900
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! T2.5Govecs GO T2.5 100
€5.911
LiFePo4 (LFP)
60-90 km
GO! T1.5Govecs GO! T1.4 100
€5.758
LiFePo4 (LFP)
40-60 km
GO! S2.5Govecs GO! S2.5 100
€5.681
LiFePo4 (LFP)
60-90 km
SchwalbeSchwalbe electric scooter 100
€5.390
LiFePo4 (LFP)
130 km
GO! S1.5Govecs S1.5 – Uitneembare lithium accu 100
€5.229
LiFePo4 (LFP)
40-60 km
Elly TwoGovecs Elly 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
60 km
Elly OneGovecs Elly One 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
70 km

Overige Govecs modellen

GO! T3.4Govecs T1.2 100
€7.097
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! S3.4Govecs GO! S3.4 100
€6.897
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! T2.4Govecs T1.2 100
€5.997
LiFePo4 (LFP)
60-100 km
GO! S2.4Govecs GO! S2.4 100
€5.797
LiFePo4 (LFP)
60-100 km
GO! T3.4Govecs GO! T1.4 100
€5.297
LiFePo4 (LFP)
30-50 km
GO! S1.4Govecs GO! S1.4 – uitneembare lithium accu 100
€5.097
LiFePo4 (LFP)
30-50 km
GO! S1.3Govecs S1.3 – Lithium accu 100
€4.497
LiFePo4 (LFP)
30-50 km
GO! S2.2Govecs S1.2 – gel/lood silicium accu 100
€3.997
Gel
50-70 km
Toon meer

De Govecs GO! S3.4 is niet meer in productie.

 

Importeur

Helmstadt B.V.
Keienbergweg 54
1101 GC Amsterdam Zuid-Oost
+31 (0)20-6737470
management@helmstadt.nl

Importeren

Is informatie onjuist of heeft u een tip? Laat het ons weten.
E-mail: info@e-scooter.nl


 
 
Electric Scooter: clean air / healthy city air

Schijfremmen: fijnstof

Luchtvervuiling door schijfremmen veroorzaakt 20% van de totale uitstoot van een standaard auto en de uitstoot (fijnstof) is giftiger voor de mens dan uitlaatgas.

"Vehicle tailpipe emissions are going down, but the emissions from disc brakes will remain to some extent, even if you drive an electric car," Weber said. "Therefore, this kind of process will continue to play out in the future and will be an important consideration when we look at the health effects of particulate matter." (Phys.org)