This websites uses cookies for Google Advertising and Google Analytics.

Due to the European GDPR law you cannot use this website without accepting the use of these cookies.

View Privacy Policy

By accepting you give consent to Google Analytics and Advertising tracking cookies. You can undo this consent by clearing the cookies in your browser.

Countries

Loading countries...

Clean Technicacleantech Hollandbesartcleantech challengeclean tech delta

Govecs GO! T2.4

Govecs T1.2
Govecs T1.2 85
Govecs T1.2 85
Govecs T1.2 85
Govecs T1.2 85
Govecs T1.2 85
Govecs T1.2 85
Govecs T1.2 85
BatterijLiFePo4 (LFP)
Actieradius60 km (45 km/h)
100 km (25 km/h)
Oplaadtijd4-5 uur
Vermogen3 kW (4 pk)
Prijs€5.997
made in Germany  

Specificaties

MerkGovecs
ModelGO! T2.4
Uitvoering25 en 45km/h
Vermogen3 kW (4 pk)
Gewicht125 kg
BatterijLiFePo4 (LFP)
Levensduur50.000 km
Actieradius60 km (45 km/h)
100 km (25 km/h)
Oplaadtijd4-5 uur
85% na 2 uur
 
De GO! T2.4 is niet meer in productie.
Het model is vervangen door Pro Cargo.

De Go! T2.4 is een sportieve elektrische cargo/bezorg scooter van hoge kwaliteit die kan concurreren met 50cc benzine scooters. Hij combineert lage verbruikskosten, minimaal geluid en zero luchtverontreiniging met een sportief rijgedrag, snelle acceleratie, degelijke remmen en ruime actieradius. De T 2.4 is standaard uitgerust met een lithium accu en is beschikaar met 50 tot 170 liter koffers. De scooter heeft de capaciteit om cargo met een gewicht tot 175 kg te vervoeren.

De T 2.4 wordt aangedreven door een geavanceerde borstelloze hoogrendement elektromotor en heeft een onderhoudsarme riemaandrijving. Deze combinatie zorgt ervoor dat de Govecs elektrische scooter vrijwel geen geluid produceert. De acceleratie kan je doseren met de zogenaamde β€˜economy’ schakelaar, die ook het stroomverbruik reduceert.

Het frame is exclusief ontworpen voor de T serie. Doordat het zwaartepunt extreem laag ligt en de elektromotor voor het achterwiel is geplaatst, heeft de β€˜T’ een grote wendbaarheid en een geweldige wegligging. Het geavanceerde remsysteem is regeneratief en voert tijdens het remmen energie terug naar de accu. De uitgebreide digitale display op het dashboard informeert je over snelheid, accuspanning en andere actuele informatie.

Brochure en Data Sheet (specificaties)

 

2022 Govecs modellen

Schwalbe L3eSchwalbe electric scooter 8000 watt 100
€6.900
LiFePo4 (LFP)
90 km
Pro CargoGovecs GO! T1.4 100
€5.758
LiFePo4 (LFP)
50 km
SchwalbeSchwalbe electric scooter 100
€5.390
LiFePo4 (LFP)
130 km
ProGovecs GO! S2.6 100
€5.229
LiFePo4 (LFP)
50 km
FlexGovecs Flex electric scooter 2000 watt 100
€4.390
18650 lithium
75 km
Flex CargoGovecs Flex electric cargo scooter 2000 watt 100
€4.390
18650 lithium
75 km
Elly TwoGovecs Elly 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
60 km
Elly OneGovecs Elly One 100
€3.330
LiFePo4 (LFP)
70 km

Oude modellen

GO! T3.6Govecs GO T2.5 100
€8.999
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! S3.6Govecs GO! 3.6 motorscooter 100
€8.690
LiFePo4 (LFP)
90 km
GO! T2.6Govecs GO T2.5 100
€7.213
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
GO! T3.4Govecs T1.2 100
€7.097
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! S2.6Govecs GO! S2.6 100
€6.983
LiFePo4 (LFP)
90-120 km
GO! S3.4Govecs GO! S3.4 100
€6.897
LiFePo4 (LFP)
70 km
GO! T2.4Govecs T1.2 100
€5.997
LiFePo4 (LFP)
60-100 km
GO! T2.5Govecs GO T2.5 100
€5.911
LiFePo4 (LFP)
60-90 km
Show more

 
Milieudefensie Friends Earth NetherlandsNatuurmonumenten small
De rol van de NAVO bij het bombarderen van πŸ‡±πŸ‡Ύ LibiΓ« door Noorwegen De NAVO was aanwezig bij een geheime operatie in Oslo, sinds 18 maanden voor de terreuraanslag in 2011. De minister van Justitie van Noorwegen zei 'hij wist het niet'. Na de terreuraanslag werd de premier van Noorwegen het hoofd van de NAVO (hoogste functie). Noorwegen had de NAVO-bombardementscoalitie van 2011 tegen LibiΓ« afgewezen en leidde vredesbesprekingen die verschillende landen had kunnen meeslepen in een anti-oorlogsbeleid. Na de terreuraanslag heeft Noorwegen de meeste bommen laten vallen van alle landen (600 in totaal) wat onlogisch is. De bommen doodden meer dan 500.000 onschuldige mensen in LibiΓ«! Veel vragen over de terreuraanslag blijven onbeantwoord, maar wie durft ze te stellen en wie wordt er gehoord als hij/zij ze stelt? https://psyreporter.com/libya/ De mensen... NATO's bombing of Libya
plant
Een kritisch onderzoek van Eugenetica op de natuur (GGO of synthetische biologie) [GMODebate.org] Omdat dieren en planten niet voorzichzelf kunnen spreken!

Clean Technicacleantech Hollandbesartcleantech challengeclean tech delta
GMO free Europe